Sayfalar

4 Nisan 2010 Pazar

Ahmet Arslan


Ahmet Arslan

Öğretim Görevlisi Doktor

Atatürk Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

E-Posta:
Ahmet Arslan E-Posta

Lise
Lise AdıGiriş YılıMezuniyet Yılı
Kadıköy Anadolu Lisesi19861994

Lisans

ÜniversiteFakülte/YüksekokulBölümGiriş YılıMezuniyet Yılı
Anadolu Üniversitesiİletişim Bilimleri FakültesiEğitim İletişimi ve Planlaması19941999

Lisansüstü

TürTez KonusuTez Danışmanı
Yüksek LisansWeb Destekli Bilgisayar Öğretiminin Tasarım Kriterlerinin İncelenmesiDoç. Dr. Servet BAYRAM
DoktoraWeb Destekli Öğretimin ve Öğretimsel Materyal Kullanımının Matematik Kaygı, Tutum ve Başarısına EtkisiProf. Dr. Servet BAYRAM

Akademik Deneyim

ÜnvanBaşlangıçBitişÜniversiteFakülteBölüm
Araştırma Görevlisi19992002Marmara ÜniversitesiAtatürk Eğitim FakültesiBilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Öğretim Görevlisi20022008Marmara ÜniversitesiAtatürk Eğitim FakültesiBilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Öğretim Görevlisi Doktor2008
Marmara ÜniversitesiAtatürk Eğitim FakültesiBilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi


Kitap

  • Arslan, A. (2009). İşletim Sistemleri ve Ağ. Bilgisayar Ağları ve İletişim. Nobel Yayınevi (sf 253-280). Ankara

Makale / Derleme

  • Erdoğan, Y. & Arslan, A. (2006). Examining the Relations between Turkish Students’ Personality Characteristics and Internet Attitudes and Use. Transactions on Information Science & Applications. Sayı Volume 4. Cilt Issue 4 sf ?

Kongre(Sempozyum) Etkinlikleri

Bildiriler

  • Yılmaz, Ö., Tunçalp, K. & Arslan, A. (2010). Reliability and Validity Study of the Achievement Scale of Electromechanic Systems Course World Conference on Educational Sciences (WCES 2010). İstanbul, Türkiye

  • Esgin, E., Bayram, S., Erdoğan, Y. & Arslan, A. (2009). The Effects of Gender and Age of Students on Choosing Pedagogical Agent as a Learning Companion International Conference on Educational Technology (ICET 2009). Paris, Fransa
  • Arslan, A., Esgin, E. & Erdoğan, Y. (2009). Comparison of the Effects of Different Multimedia Software Products on Student Success in Physics Education International Conference on Educational Technology (ICET 2009). Paris, Fransa
  • Arslan, A., Bayram, S. & Özdemir, A. Ş. (2009). The Effects Of Web Supported Instruction And Use Of Instructional Materials On Students\\\'Mathematics Anxieties, Attitudes And Achievements International Conference of Mathematical Sciences (Supported by Maltepe University). İstanbul, Türkiye
  • Erdoğan, Y. & Arslan, A. (2007). Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenlerinin Mesai Arkadaşları Tarafından Algılanma Biçimleri Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu. Kocaeli, Türkiye
  • Arslan, A., Erdoğan, Y. & Çömek, A. (2007). Bilgisayar Destekli Öğretimde Ses Animasyon ve Simülasyonun Kolej Öğrencilerinin Bilişsel Öğrenimine Etkisi Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu. Kocaeli, Türkiye
  • Arslan, A. (2006). Investigating the Correlations between Turkish Students’ Personality Characteristics and Internet Attitudes WSEAS Conferences. Tenerife, İspanya
  • Bayram, S., Arslan, A. & Yaprakdal, A. B. (2005). Elektronik Ortamda Dil Problemleri Uluslar arası V. Dil, Yazın, Deyişbilim Sempozyumu. İstanbul, Türkiye
  • Arslan, A., Dabebo, E. K. & Zakiyeva, Z. (2005). Implementing Technology in Schools MASHAV course on Learning Technologies in Education. Kudüs, İsrail
  • Arslan, A. (2005). Technology Education in Turkey MASHAV course on Learning Technologies in Education. Kudüs, İsrail
  • Arslan, A. (2005). Educational Technology in Turkey MASHAV course on Learning Technologies in Education. Kudüs, İsrail
  • Arslan, A. & Yaprakdal, A. B. (2005). Çocuklara Yönelik Web Ortamlarının Kullanışlılığı VIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi. İstanbul, Türkiye
  • Arslan, A. (2004). Eğitsel Web Ortamı Değerlendirme Formu Geliştirmeye Yönelik Örnek Bir Çalışma IV. Uluslar arası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu ve Fuarı. Sakarya, Türkiye
  • Arslan, A. (2004). Farklı Ders Yazılımlarının Öğrenci Başarısına Etkilerinin Karşılaştırılması IV. Uluslar arası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu ve Fuarı. Sakarya, Türkiye
  • Arslan, A. & Bayram, S. (2003). Web Ortamında Bilgiye Ulaşmada Arama Motorlarının Etkin Kullanılması International Educational Technologies Symposium and Fair III. Gazi Mogosa, Kıbris
  • Bayram, S. & Arslan, A. (2003). Yardımlaşma ve Bilgi Paylaşımında Elektronik Posta Gruplarının Kullanışlılığının İncelenmesi International Educational Technologies Symposium and Fair III. Gazi Mogosa, Kıbrıs
  • Arslan, A. & Bayram, S. (2002). Web Destekli Bilgisayar Öğretimi Sunan Siteleri Kullananların Beklentilerinin İncelenmesi II. Uluslar arası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu ve Fuarı. Sakarya, Türkiye
  • Bayram, S. & Arslan, A. (2002). Web Destekli Bilgisayar Öğretiminin Tasarım Kriterleri Işığında Değerlendirilmesi II. Uluslar arası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu ve Fuarı. Sakarya, Türkiye

Yönetimsel Görevler

  • . Uluslar arası Katılımlı Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu(2002). İstanbul Türkiye

Atıf

NitelikOrtamAtıf YapanKitap / Dergi Adı
UlusalDergiBaşkasıElektronik Sosyal Bilimler Dergisi


Üye Olunan Dernekler ve Meslek Kuruluşları

Dernek Adı/Kuruluş
KALİD (Kadıköy Maarif Koleji ve Anadolu Lisesi Mezunlar Derneği)


Verdiği Dersler

Dersin AdıSeviye
Bilgisayar DonanımıLisans
Bilgisayar Ağları ve İletişimLisans
Flash UygulamalarıLisans
Web TasarımıLisans

Akademik İlgi Alanları

Akademik İlgi Alanları
Web Destekli Öğretim
Öğretimsel Materyal Geliştirme
Eğitsel Web Tasarımı



















































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder